دانلود یوسف پیامبر

دانلود یوسف پیامبر

دانلود یوسف پیامبر

دانلود یوسف پیامبر

مرغ پرتقالی با ادویه فرانسوی

مرغ پرتقالی با ادویه فرانسوی


مرغ پرتقالی با ادویه فرانسوی

 

مرغ پرتقالی با ادویه فرانسوی

 

مرغ با پرتقال و ادویه‎های پر خاصیت، غذایی خوشمزه، دل‎چسب و سالم است که خانواده شما را شاداب نگه می‌دارد.

مناسب برای : ۴ نفر
زمان آماده سازی : کمتر از ۱ ساعت


طرز تهیه خورش کدو و آلبالو

طرز تهیه خورش کدو و آلبالو


طرز تهیه خورش کدو و آلبالو

 

طرز تهیه خورش کدو و آلبالو

 

مواد لازم تهیه خورش کدو و آلبالو :

 

گوشت  ۴۰۰ گرم
 کدو سبز  ۱۰ الی ۱۲ عدد
 آلبالو  ۴۰۰ گرم
 رب گوجه فرنگی  ۱ قاشق مربا خوری
 نمک و زردچوبه  به قدر کافی
روغن برای سرخ کردن
دارچین به میزان لازم
پیاز سرخ شده ۲ قاشق غذاخوری

 


یه گونی اس ام اس بامزه و خنده دار

یه گونی اس ام اس بامزه و خنده دار


اس ام اس بامزه و خنده دار

غضنفر اسم بچه اش را میذاره اس ام اس . میگن این دیگه چه اسمیه میگه چیه از پیام که با کلاس تره!

 

*******با مزه و خنده دار******

- مردی که در و پنجره می ساخت رفته بود خواستگاری، پدر عروس پرسید:

آقا داماد چه کاره اند؟ داماد خواست کلاس بذاره گفت: من ویندوز نصب می کنم.







مطالب مرتبط:


اس ام اس های خنده دار و سرکاری

اس ام اس های خنده دار و سرکاری


 اس ام اس خنده دار و سرکاری

 

 

یک خانه و یک لیسانس آی تی دارم

هرجا که طلب کنید پارتی دارم

من را به غلامی بپذیرید شما

من تا دو سه سال هم گارانتی دارم!

◊◊◊◊◊◊◊◊ خنده دار و سرکاری◊◊◊◊◊◊◊◊◊

دوستم میخواد بهم زبان انگیلیسی آموزش بده میگه:

همیشه یادت باشه پسرا هیزن پس واسه افراد مذکر his به کار میره!


پیامک های جالب و خنده دار رسید !!

پیامک های جالب و خنده دار رسید !!


پیامک های جالب و خنده دار

 

تنها طنین شب های من صدای توست. تنها تو هستی که در نیمه شب صورتم را نوازش می کنی.

تنها دلیل شب بیداریم تو هستی ای پشه

 

*********پیامک جالب*********


به اندازه موهای سرم دوستت دارم، به اندازه موهای ریخته شده ام عاشقتم، به مقدار دفعه هایی که شونه کردم بهت وفادارم شناختی؟
.
.
منم منم حسن کچل


جوک داغ داغ رسید !!

جوک داغ داغ رسید !!


 جوک داغ داغ رسید !!

 

تومراسم ختم بلندگو می گه: مرحوم وصیت کرده سیاه نپوشین. حیف نون داد میزنه: مرحوم غلط کرده! ما به احترامش می پوشیم!


دو باجناق به نام های کافی ونعمت سوار یک خر بودند.
نعمت گفت اگر یک خر دیگر بود، کافی بود.
کافی گفت همین هم که هست نعمت است!

—————————– جوک داغ ————————

اصفهانیه آب معدنی می خره، به زنش می گه حاج خانم آب بریز توش، این خیلی غلیظه!

—————————– جوک داغ ————————


چند تا لطیفه از غضنفر

چند تا لطیفه از غضنفر


چند تا لطیفه از غضنفر

 

 

« شکنجه روحی »
می خواستن غضنفر رو شکنجه روحی بدن ، می فرستنش تو یک اتاق گرد ، میگن برو یک گوشه بشین !


« ساندویچ فروشی »

غضنفر بعد از بیست سال از آمریکا برمی گرده ایران و یک ساندویچ فروشی میزنه . یارو میاد میگه : قربون دستت ، یک ساندویچ سوسیس بده .

غضنفر که هنوز خوب از حال و هوای غرب درنیومده بود ، می پرسه : ”تو گو” بدم ؟ یارو شاکی میشه ، میگه : نه مرتیکه ، تو نون بده !


جوکهای خنده دار غضنفر

جوکهای خنده دار غضنفر


جوکهای خنده دار غضنفر


غضنفر باباش میمیره میخواسته خاکش کنه جو میگیرتش باراندازش میکنه.



………………….جوکهای خنده دار غضنفر…………………….

غضنفر رو برق ۳ فاز می گیره پرت می کنه بلند می شه می گه: اگه مردین یه فاز یه فازبیاین جلو.

………………….جوکهای خنده دار غضنفر…………………….

غضنفر می ره جبهه بعد از ۲ روز برمی گرده. میگن چی شد اینقدر زود برگشتی؟ میگه: بابا اونجا به قصد کشت تفنگ بازی می کنن.


اس ام اس سرکاری نیمه شب

اس ام اس سرکاری نیمه شب


اس ام اس سرکاری نیمه شب

 

ای بابا هر شب من باید عین اسکلا با اس ام اس بیدارت کنم ؟ خوب خودت مث بچه ادم پاشو دیگه

اگه خوابی بیدار شو .اگه بیداری بشین .اگه نشستی پاشو راه برو .

اگه راه میری بدو. اگه میتوی یه پشتک بزن و خوشحال باش که از طرف من یه اس ام اس اومده واست

****** اس ام اس نیمه شب *******

سلام …. تو رو خدا ببخش … نمی‌خواستم این موقع شب بیدارت کنم ….. واقعاً ببخش ….

سعی کن درکم کنی … من موبایلم گم شده زنگ بزن به گوشیم تا ببینم کجاست !. شرمنده‌ام

****** اس ام اس نیمه شب *******

ببخشید که دیر وقته ولی یه سوال داشتم که خیلی وقت میخواستم ازت بپرسم که الآن یادم اقتاد :

ایران به کشورهای دیگر نفت میفروشه بشکشو پس میگشیره یا با بشکه میده؟!؟!؟!؟

 

****** اس ام اس نیمه شب *******