دانلود یوسف پیامبر

دانلود یوسف پیامبر

دانلود یوسف پیامبر

دانلود یوسف پیامبر

دانلود Yahoo! Messenger v11.5.0.228 -دانلود یاهو مسنجر

1322716800 yahoo messenger دانلود Yahoo! Messenger v11.5.0.228  دانلود یاهو مسنجر

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت (دهکده ی مجازی) گشت و گذار داشته باشد اما Yahoo Messenger (یاهو مسنجر نرم افزار قدرتمند چت سایت یاهو) را نشناسند. هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئناً یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورها و اصناف مختلف برای خود اتاقی جدا دارند. شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند.

دانلود Mozilla Firefox v14.0.1 – نرم افزار مرورگر اینترنت فایرف

download firefox دانلود Mozilla Firefox v14.0.1   نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکس

Firefox  محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن،قدرتمند ، مطرح  و با امکانات فراوان و سرعت بسیار بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید  بهتر از آنها در بسیاری از امکانات می باشد.

بعضی از امکانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up می توان  از جمله ویژگی های این مرورگر نام برد. امنیت بالای این مرورگر و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار نسبت به دیگر مرورگر ها است.فایر فاکس مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد ، می تواند فایل های دانلود شده را دسته بندی کند و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها و افزونه ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.